Tere tulemast! Logi sisse või Registreeru kasutajaks

EI BOTOXILE! Kasuta kortsudega võitlemisel arukaid nippe!

13.04.2017
EI BOTOXILE! Kasuta kortsudega võitlemisel arukaid nippe!

Tere mu kullake, 

Minu eesmärk on kohelda sind kui printsessi. Ja otseloomulikult meeldib mulle, kui sa hea ja särav välja näed. Siinkohal võiksime sinuga täna arutada natukene kõikide naiste hirmust – kortsud.

Üks silmatorkavamaid vananemise tundemärke on näo-, kaela- ja silmaümbrusnaha kortsude teke. Olgem nüüd päris ausad – mitte keegi meist ei soovi vananeda! 

Kortse põhjustavad peamiselt järgmised tegurid: 

  • Vananemine 
  • Suitsetamine
  • Näolihaste liigne stimuleerimine näoilmete pideva muutmise teel 
  • Keskkonnategurid, eriti UV-kiirgus (solaarium)

Vananemine on loomulik protsess, mis kulgeb läbi aastate ning mida iseloomustavad kindlad muutused kehas. Seega on vananemise aeglustamise seisukohalt äärmiselt oluline kaitsta olemasolevaid kollageenikiude ning aktiveerida naharakkude uuenemisprotsessi. 

Kui me väljendame oma emotsioone naeratamise, kulmude kortsutamise või silmade kissitamise teel, siis tõmbuvad meie nahaalused lihased iga päev tuhandeid kordi kokku. Need pidevad kokkutõmbed tekitavad pinget, mis mõjutab pärisnahka ning soodustab miimikakortsude teket, eriti just suu, lauba ja silmaümbruse piirkonnas. 

Toon sulle välja mõned head nipid kortsude vältimiseks:

  1. Kanna päikeseprille. Silmade kissitamine tekitab väikeseid kanavarbaid, millest hiljem tekivad kortsud. Lisaks kasutage kindlasti kaitsekreemi näol.
  2. Proovi rohkem lõdvestuda ja mitte liiga palju stressata. Pidev kulmude kortsutamine tekitab sinu otsaesisele vagusid.
  3. Joo vähemalt 8 või 10 klaasi vett päevas. Hoia oma nahk niisutatuna – nii näeb see ka tunduvalt noorem välja.
  4. Vähenda või lõpeta suitsetamine. Suitsetamine ei ole mitte ainult kahjulik sinu tervisele, vaid tekitab ka kiiresti kortse ning kuivatab nahka.
  5. Osta hea kvaliteediga kortsukreem. Hea kreem on alati hea investeering. Sa oled seda väärt!
  6. Proovi 8 tundi magada. Kui sa saad piisavalt magada, siis toodab sinu nahk rohkem kollageeni ja elastiini, mis hoiavad naha noorena. 
  7. Söö rohkelt puuvilju ja rohelisi köögivilju. Võta lisaks toidulisandeid ja vitamiine, et su nahk saaks kätte vajalikud vitamiinid. 
  8. Määri kookosõli oma laubale ja masseeri seda õrnate ja ringjate liigutustega. See harjutus on väga kasulik ning rahustab sind. Lisaks sellele on kookosõlis palju kasulike mineraale ja vitamiine. 
  9. Koori oma nahka regulaarselt! Siin tulengi sulle appi mina! Näokoorimine vabastab sind surnud naharakkudest, mis muudavad sinu näonaha tuhmiks. Lisaks kaotab koorimine väikseid miimikakortse. 

Usun, et võtad mind kuulda ja juba varsti saan ma sind vannitoas hellitada!