Tere tulemast! Logi sisse või Registreeru kasutajaks

Millised nipid aitavad tegelikult ka suveks saledaks saada?

04.04.2017
Millised nipid aitavad tegelikult ka suveks saledaks saada?

Hei kaunitar,

Mida kõrgemalt päike käib, seda tihedamini jätame koogitüki söömata, unistame rannahooajast ja alustame dieeti. Tegelikult aga tuleks kõike võtta reaalselt, sest imevalemit salenemiseks ei ole. Küll aga toon ma Sinuni paar lahedat nippi, mis aitavad kaalulangusele kaasa.

 Millised söögid-joogid toetavad kõhnumist?

• Jooge ööpäeva jooksul enne sööki 1 klaas vett, milles on lahustatud 2 teelusikatäit õunaäädikat.

• Petersell suurendab vedeliku ning jääkainete eritumist organismist, seega aitab hästi ka tselluliidi vastu. Lisage 1-2 supilusikatäit peterselli klaasi keeva vee kohta.

• Kehva ainevahetuse ja kinnise kõhu puhul tasub juua lahtistava toimega paakspuuteed. Tõmmise tegemiseks kasutatakse paakspuu koort, võttes klaasi vee kohta supilusikatäis puukoort ja keetes vähemalt 20 minutit.

• Ainevahetust stimuleerivad ja söögiisu aitavad vähendada ka piparmündi-, pärnaõie-, kummeli-, tilliseemnete, salvei- ja metsmaasikalehetee. Juua tuleks neid enne sööki. Sama mõju on välismaistel puuviljadel nagu ananass, greip, sidrun, mango ja papaia.

• Söögiisu ohjeldamiseks ja seeläbi ka kaalust alla võtmiseks võib keeta tee, mis koosneb kaheksast osast põldmuraka­lehtedest, ühest osast kaselehtedest ja ühest osast paiselehelehtedest. Tee tahab pikalt keeda ja kaua tõmmata.

• Kui jood hommikul pool klassi vett, kuhu on lisatud noaotsatäis soodat ja punast või musta pipart, siis ei taha päeval eriti palju süüa.

• Punase ristiku tee viib kehast välja mürkained ja aitab vähendada kehasse koguneva rasva moodustumist. Tasub juua iga päev.

• Oluline on, et organismis ei tekiks puudust B1-vitamiinist, mis on süsivesikute seedimiseks hädavajalik. Kuna organism seda ei sünteesi, peab selle saama toiduainetest. B1-vitamiini vaeguse korral hakkab rasv intensiivselt ladestuma ja veresuhkrutase jääb madalaks, mille tagajärjel tunneb inimene end pidevalt näljasena. Taimedest leidub B1-vitamiini enim küüslaugus, aedpetersellis, söögisibulas.

 

 

Kohtume peagi, kullake!